ápr.
29.

Golden Heart Chris visszavonul...

 Sajnos meg kellett hoznom ezt a nehéz döntést, hogy befejezem a Játékbarlang blog szerkesztését. Elég rég óta érlelődött bennem ez a gondolat és csak a végtelenségig halasztottam az elkerülhetetlent. Az egyetemi tanulmányaim mellett nem nagyon marad időm a blog szerkesztésére, sőt, sokszor se kedvem, se ihletem nem volt hozzá, csak nagy ritkán írtam egy-két bejegyzést. És valljuk be, nem is voltam olyan alkalmas blog szerkesztő, mint reméltem, az írásaim nagyrészt túlságosan túlbonyolított, hivatalos hangneműek voltak és nehezen fogyaszthatóak, ugyanez elmondható a videóbemutatómról, nem véletlenül csak egy készült, van akinek ez jól áll és az nem én vagyok. Mindenesetre mindenkinek köszönöm a bizalmat és azt is, hogy olvastatok. Egy élmény volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr754479626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása