máj.
21.

Játékbarlang filmbemutató: Batman: Kezdődik

Christopher Nolan zseniálisan alkotta újjá Batman univerzumát amit már oly sok borzalmas alkotás döntött romba. Ebben a videóban a Nolan féle Batman filmek első részét szeretném nektek bemutatni. Jó szórakozást a videóhoz!

U.I.: Remélem az intro amit csináltam elnyeri a tetszéseteket:)

Bocs srácok a tecső leszedte, nem kell nekik az ingyen reklám....

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr192921932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kápi-András 2011.10.28. 13:14:14

Nekem is nagyon tetszett ez a film, de számomra volt egy zavaró hiba és ez Christian Bale volt. Nem tudom, de nekem az Amerikai Pszicho óta nem igazán nyújtott semmit se. Itt is valahogy olyan üres volt, nem mondanám rossznak, csak egyszerűen semmi pluszt nem adott a karakteréhez.

COdY · http://warzoneonline.blog.hu/ 2011.11.07. 22:09:54

szerintem Christian Bale remek színész és én úgy gondolom hogy elég jól hozta mindkét Batman filmjében a figurát de persze ez személyes vélemény:)
süti beállítások módosítása