máj.
16.

Egy kis spártai eszmecsere...

Íme egy részlet egy beszélgetésből köztem, és Cody között... 300 rajongók előnyben...

Golden Heart Chris: Ugye tudod, hogy mi lesz, ha végre beindul a blog... Elmegyünk a Dixie-be és elüvöltjük magunkat, hogy "MA ÉJJEL A POKOLBAN FOGUNK VACSORÁZNI."
Cody: Vagy azt, hogy "ÁRNYÉKBAN HARCOLUNK, HÁHÁHÁHÁHÁ!"
Golden Heart Chris: Spártai humor.
Cody: Igen, fergeteges poénok. Milyen lenne már egy spártai stand up comedy-s?
Golden Heart Chris: "És képzeljétek, árnyékban harcoltam... Háháhá... Értitek? ÁRNYÉKBAN HARCOLTAM... Háháhá... Aztán fogtam, és keresztül lőttem egy nyíllal a bokáját... Mint Akhilleusznak... Értitek? AKHILLEUSZI SAROK... Háháhá..."





 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr402908938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása